Ремонт срелы CASE

Здравствуйте сегодня я хочу вам написать про роботу сварщика.

 

В этот раз его задачей было сварить стрелу которая била треснута. Заказчик ее неоднократно варил и в  в него ничего не получилось так как она все одно трещала.

В первою очередь

осмотревши все стрелу ничего с

ерьезного мы там не увидели но когда мы посмотрели не на саму трещину,а на стрелу то было видно что она кривая. Вот и началась наша робота з того что ми в первою очередь выровняли саму стрелу, а потом уже приступили к основной роботе по восстановлению и усилению стрелы. Ми использовали метал который имеет свойства немножко играть так как на ее идет нагрузка, и хорошенько прогревая весь метал у местах сварки начали устанавливать на свои места. Ми скрыли стрелу, и изнутри усилили его металлом.Формою 8 угольника проваривали. Как сказали 8 угольник лучше будет держать. Вся робота видно на фото. Все хорошо, стрела работает, все довольны.

Переходна плита гідромолота

Доброго дня. В цей раз я хочу поділитися з вами нашою роботою по сварці, яку виконував наш працівник.У нас була поставлена задача зробити преходну плиту під гідромолот.Так як стандартна не підходе на цей екскаватор,тому що ростановка пальців взагалі не така як в стандартних екскаваторах . Марка екскаватора ATLAS і кріплення не стандартне як во всіх екскаваторах сьогодення.Після детального перегляду молота плити і екскаватора,було прийнято рішення. Зрізати міста кріплення пальців з переходной пластини яка йшла в комплекті з молотом і приварювати на іншу яка стояла на екскаваторі.Також пальці які йшли в комплекті з гідромолото мали діаметр 90,а товщина на екскаваторі 80.Так що була ще виконана робота зменшення діаметра пальца з 90 на 80.
Товщина метала переходной плити 4 см тому ми зрізали стару пластину різаком на це в нас ушло 2 години.Після зрізання пластини ми виміряли точно всі розміри встановлення і поприхвачували чотири точки для для витановлення і подольшого проварювання.Так як молот встановлювався JAB корейський він має масу 1600 кг. пришлось добре прогріти метал і попроварювати в 3 слоя.На проварку всіх слоїв у нас ушло приблизно 4 години. Ми вже знаємо молот тяжкий і плюс ще йому потрібно довбати породу тоїсть працювати.Так що нам прийшлось добре проварити всі міста кріплення.Після зварки ми всі міста провірили на наявність погрішностей.Після тижневой роботи гідромолота все добре ніяких тріщин не зявилось і все працює чудово всі щасливі.

Ремонт ковша DOOSAN

Доброе время суток. Сегодня я хочу поделиться нашим опытом по сварочним работам с ковшом. Нам достался ковш в размере 1,79 нужно было сварить ковшовые провоушены. Как выяснилось позже при простой работе екскаватора имеется в виду его работа для чого он и создан ето копать,ну так не посчитал операторо данного средства. Continue reading «Ремонт ковша DOOSAN»

Ремонт топливной системы JCB 536-60

Добрый день. Хочу поделиться нашим опытом по ремонту JCB двигателя Perkins. Все началось с диагностики топливной системы. Вроде бы сделали диагностику, но не мы — специалисты, сказали, что нужно ремонтировать топливную систему, без всяких объяснений и выставили счет на 30 тыс грн. Continue reading «Ремонт топливной системы JCB 536-60»